مصاحبه آرشیو خبر ها
ایتالیای بدون ستاره !  هیچ پدیده و فوق‌ستاره‌ ای فعلاً در كار نیست

ایتالیای بدون ستاره ! هیچ پدیده و فوق‌ستاره‌ ای فعلاً در كار نیست

تمام بضاعت فوتبال ایتالیا همین بازیكنان هستند، هیچ پدیده و فوق‌ستاره‌ای فعلاً در كار نیست. آنها برای تبدیل شدن به قهرمانانی بزرگ نیاز به تورنمنت‌هایی بزرگ دارند. رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با تنها 3 یا 4 بازی نمی‌تواند به تنهایی عاملی تأثیرگذار برای پیشرفت سطح ملی فوتبال ایتالیا باشد.

 

صحبت های بالا بخشی از مصاحبه ی كلودیو جنتیله مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس در سالهای 1973 تا 1984 در گفتگو با RMC Sport می باشد.

 

بیست و نهمین سالمرگ گائه‌تانو شیره‌آ مدافع فقید یوونتوس و تیم ملی ایتالیا

 

بعد از تصادف گائه‌تانو، هیچكس دلش نمی‌خواست رفتن و نبودنش برای همیشه را باور كند. او علاوه بر توانایی‌های خارق‌العاده‌اش در فوتبال، شخصیتی استثنایی نیز داشت. مرگ تراژیك او یك شوك بزرگ بر پیكر فوتبال ایتالیا بود.

 

جام جهانی 2018 روسیه

 

جام جهانیِ اخیر، عصر فقدان قهرمانان بزرگ بود؛ جامی مالامال از ناامیدی و ناكامی‌های بزرگ. جامی كه از بازیكنان نامدار و ستاره‌های طراز اولِ جهان فوتبال تنها چهره‌های شكست‌خورده‌شان در خاطره‌ها باقی ماند.

 

كریستیانو رونالدو و یوونتوس

 

در ایتالیا، تیم‌ها راه دفاع از دروازه‌شان را به خوبی می‌دانند و CR7 باید این را بداند كه گلزنی در مقابل چنین تیم‌هایی هرگز آسان نخواهد بود و شاید دیگر موفق به زدن 40 گل در طول یك فصل نشود. با این حال فراموش نكنید وقتی درباره كریستیانو رونالدو حرف می‌زنیم، در حال صحبت در مورد یك پدیده مطلق در دنیای فوتبال هستیم. من مطمئن هستم او راه حل غلبه بر ناكامی در گلزنی‌های اخیرش را پیدا خواهد كرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: